Авіаквитки
Як отримати турпакетний тариф на авіаквитки?
Турпакетні тарифи дають можливість туристам купувати квитки зі знижкою за деякими напрямками у розмірі від 5 до 15%. Дана знижка вводиться для розвитку туризму в місті призначення та надається пасажирам, які прибувають у країну з туристичною метою.
Увага!!! Купуючи авіаквитки за турпакетним тарифом, Вам також необхідно придбати в агентстві Airlife туристичний ваучер або ваучер на бронювання готелю в пункті призначення.
На стійці реєстрації представники авіакомпанії можуть запросити оригінал ваучера для посадки на борт літака.
Як забронювати або замовити електронні авіаквитки?
Забронювати або замовити авіаквитки у Airlife можна будь-яким зручним для вас способом! Стаючи клієнтом агентства Airlife вам не доведеться підлаштовуватися під роботу компанії, замовляючи і бронюючи авіаквитки тільки так, як зручно компанії. Для цього нами використовується безліч каналів для зв’язку.
Замовити та забронювати квитки онлайн через Інтернет
Принцип бронювання та замовлення авіаквитків через Інтернет відрізняється у разі регулярних рейсів та чартерних авіаквитків.
Для бронювання через Інтернет авіаквитків на регулярні рейси скористайтесь системою пошуку в лівій колонці сайту, задаючи у відповідних полях напрямок перельоту, дати та інші параметри. При бронюванні авіаквитків онлайн, необхідно уважно стежити за правильністю введених даних.
Якщо ж Ви не змогли знайти потрібні Вам авіаквитки онлайн, зверніться до менеджерів у чат, і вони обов’язково допоможуть Вам, якщо перельоти за напрямом здійснюються.
Для замовлення чартерних авіаквитків або авіаквитків на лоу-кости ви також можете звернутись в чат з менеджерами. У разі чартерних авіаквитків бронювання зазвичай неможливе.
Замовити та забронювати квитки по Skype та електронною поштою
Кожен менеджер в агентстві Airlife активно використовує у своїй роботі програми зв’язку Skype і має власну поштову скриньку. Ви можете вибрати оператора, з яким вам найбільш зручно працювати і звернутися до нього особисто. Також Центр підтримки має загальну електронну пошту для запитів: support@airlife.ua
Як би Ви не вирішили бронювати або замовляти авіаквитки, Ви можете бути впевнені як сервіс та оперативність роботи!
Як шукати авіаквитки?
В даний момент пошук авіаквитків став ще доступнішим завдяки системам онлайн-пошуку та бронювання. Розуміння роботи системи та знання як правильно шукати авіаквитки допоможе Вам знайти найдешевший авіаквиток на оптимальний переліт.
Для того щоб ефективно шукати авіаквитки необхідно:
- З’ясувати максимально зручний та найближчий до пункту призначення аеропорт. Якщо є можливість знайти альтернативний аеропорт, можливо, буде вигідніше купувати авіаквиток до нього. Якщо у пункті призначення знаходиться великий аеропорт, пошук авіаквитків спрощується.
- У разі онлайн-пошуку авіаквитків, необхідно задати дати перельоту, пункти вильоту та прильоту та інші характеристики. Система в режимі реального часу покаже Вам наявність та вартість авіаквитків. Якщо у Вас є переваги щодо авіакомпаній або ви хочете порівнювати ціни тільки на прямі рейси, вам необхідно вказати відповідні параметри в пошуку. Крім цього, в системі онлайн-бронювання є можливість дивитися вартості перельотів на найближчі дати. Радимо користуватися нею, якщо у вас немає жорстких обмежень щодо дат. Іноді вона дозволяє суттєво здешевити авіаквиток.
- Зрушувати дати вильоту та прильоту, і таким чином бачити різні рейси та вартості авіаквитків, які враховують акції, правило вихідного дня тощо. Також ви можете періодично перевіряти наявність та вартість авіаквитків у системі до того моменту, коли знайдете ту вартість чи рейс, які вас задовольняють.
- Окрім рейсів, що видаються онлайн, існують також рейси авіакомпаній, які оператори Центру Клієнтської підтримки запитують окремо. Це стосується лоу-кост авіакомпаній та чартерних перельотів. Дані авіаквитки ви можете забронювати та викупити під запит.
-
Якщо у вас виникли питання або проблеми при пошуку авіаквитків, і ви не знаєте, як далі вчинити — пишіть нашим операторам. Вони завжди в курсі всіх можливих перельотів, а також акцій та новинок.
Наша місія – допомагати клієнтам купувати авіаквитки та отримувати найвищій сервіс!
Які умови бронювання авіаквитків
Бронювання авіаквитків суттєво відрізняється від надання інших послуг, навіть у галузі туризму. Що треба знати про бронювання авіаквитків:
Хто має право скористатися сайтом?
Право на використання цього веб-сайту, для пошуку інформації, бронювання та здійснення оплати мають лише особи віком від 18 років.
Дубляж бронювань
Настійно не рекомендуємо бронювати квитки в декількох авіакасах одночасно. Виявляючи кілька бронювань, створених на одне ім’я/прізвище пасажира на ті ж дати, авіакомпанія, як правило, анулює їх усі. Таким чином, ми не зможемо попередити вас заздалегідь, і ваш заброньований авіаквиток за потрібною вам вартістю може бути викуплений кимось іншим.
Необхідні дані пасажира
Вже на етапі бронювання авіаквитків необхідно внесення правильних даних пасажира: ПІБ, повні паспортні дані, правильні телефон і e-mail. При бронюванні будьте уважні та вносите дані, використовуй цивільний паспорт для внутрішніх перельотів та закордонний паспорт для міжнародних перельотів.
Які дані пасажира потрібні при бронюванні?
Дані, внесені на етапі бронювання авіаквитка, не можуть бути змінені надалі, тому просимо вас бути уважнішими при інформуванні оператора або самостійному бронюванні.
Прізвище / Ім’я
Прізвище та ім’я пасажира вносяться при бронюванні в обов’язковому порядку та не підлягають зміні. Неможливо забронювати авіаквиток на одну людину, а потім замінити ім’я та прізвище на інші. У цих даних допускається до 3-х помилок, які не змінюють сенсу прізвища. При цьому перша буква прізвища обов’язково має бути правильною.
Без даних про ім’я та прізвище забронювати також неможливо. Щоб уникнути проблем при реєстрації, при бронюванні вказуйте ім’я та прізвище так само, як вони написані у закордонному паспорті. При бронюванні авіаквитків на внутрішній рейс, ім’я та прізвище зазначаються транслітерацією на основі даних цивільного паспорта.
Паспортні дані
У деяких випадках авіакомпанія вимагає внесення паспортних даних пасажира вже на етапі бронювання, а саме: серія та номер паспорта, дата, до якої паспорт є дійсним, дата народження пасажира. Крім цього, згідно з наказом Прикордонної служби України при міжнародному перельоті паспортні дані мають бути внесені в авіаквиток до вильоту. Оператори Центру Клієнтської Підтримки запитують цю інформацію на вимогу авіакомпаній та державних стрункут і не можуть ці вимоги змінити.
Додаткові посуги
Вже на етапі бронювання вкажіть усі ваші уподобання та побажання щодо додаткових послуг: супровід неповнолітньої дитини або потребує супроводу дорослої людини, перевезення тварин, великогабаритного або спеціального багажу, інші побажання. Ці послуги запитуються в авіакомпаній окремо і не можуть бути надані за фактом приїзду в аеропорт без попереднього замовлення.
У разі бронювання через чат з менеджерами повідомте про необхідність замовлення оператора. У разі онлайн-бронювання, перерахуйте необхідні послуги у вікні «Коментарі».
Як купити авіаквиток?
Процес купівлі електронного авіаквитка став дуже простим завдяки мережі Інтернет. Умовно його можна поділити на 3 етапи:
Бронювання або замовлення авіаквитка
Забронювати авіаквиток ви можете зручним для вас способом, описаним у статті Як забронювати або замовити авіаквитки
Оплата авіаквитка
Замовивши та забронювавши авіаквитки у Airlife, ви можете оплатити їх онлайн через сайт, використовуючи картку або оплатити рахунок по реквізитам. Про всі можливі способи оплати читайте у розділі Оплата.
Отримання авіаквитка
Електронний авіаквиток є особистим кодом, скористатися яким може тільки та людина, на ім’я якої він був заброньований, і немає необхідності їхати отримувати його в касах і навіть роздруковувати.
Після надходження оплати за авіаквиток менеджер Центру Підтримки відправить вам на електронну пошту сам електронний квиток, правила перевезення та правила застосування тарифу авіаквитки. Ці документи не дають права на проїзд у разі їх потрапляння іншій людині. Їхня роль інформаційна: там ви можете переглянути свій маршрут, а також обмеження на повернення та зміни в авіаквитки.
Як купити авіаквитки на чартерний рейс?
Купівля чартерних авіаквитків суттєво відрізняється від покупки авіаквитків на регулярні рейси. Чартерні рейси – це рейси авіакомпаній, викуплені туроператорами на формування власних турів. Незважаючи на це, туроператори надають своїм партнерам можливість викуповувати частину авіаквитків на чартерні рейси для своїх клієнтів.
Агентство Airlife співпрацює з багатьма туроператорами та чартерними відділами авіакомпаній для надання максимального вибору за перельотами та датами для бажаючих купити чартерні авіаквитки.
Детальніше про відмінність чартерних авіаквитків читайте в розділі Чартерні авіаквитки.
Купівлю чартерних авіаквитків умовно можна поділити на кілька етапів:
1. Замовлення прорахунку вартості та наявності чартерних авіаквитків
Замовити чартерні авіаквитки ви можете написавши запит в чат з менеджерами або на пошту. Увага! Усі ціни, опубліковані на сайті, є орієнтовними. Остаточну вартість та варіанти перельотів та можливих дат вам повідомить менеджер Центру Підтримки у відповідь на ваш запит.
2. Гарантоване бронювання
3. Виписка та передача пасажирам чартерних авіаквитків
Виписка та передача пасажирам чартерних авіаквитків найчастіше відбувається за 2-3 дні до вильоту.
Щороку багато українських пасажирів подорожують чартерними рейсами, купуючи квитки через Airlife. Ми робимо все можливе, щоб Ваша подорож пройшла ідеально!
Як купити авіаквиток, якщо виліт більш ніж за півроку??
Процес купівлі та її особливості сильно залежать від вимог авіакомпаній та виду перельоту: чартерний чи регулярний.
Авіаквитки на регулярні рейси найчастіше доступні з вильотом через півроку і більше (до 10 місяців). Доступність авіаквитків у системі встановлюється авіакомпанією-перевізником. Чартерні рейси організовуються на сезон і рідко бувають доступні для бронювання на такі тривалі терміни.
Для того щоб купити авіаквиток з вильотом більш ніж за півроку, просимо вас звернутися до vtytl;thsd Центру Підтримки. Тільки у нас ви отримаєте справді детальну консультацію щодо наявності авіаквитків у системі!
Як правильно використовувати куплений авіаквиток?
Переліт за маршрутом туди-назад
Найчастіше пасажири цікавляться, чи можна купити авіаквиток в обидві сторони, а використовувати, наприклад, лише переліт назад. Або у разі складного перельоту використовувати сегменти не в тому порядку, в якому було виписано квиток.
Це заборонено. Використання сегментів можливе тільки в такому розташуванні, в якому було зроблено бронювання. Неявка на один із сегментів перельоту позбавляє вас можливості використовувати авіаквиток на перельотах далі. Винятком може лише запізнення в транзитний аеропорт на пересадковий рейс з вини авіакомпанії. У цьому випадку авіакомпанія перепише вам квиток і доставить вас до пункту призначення.
Зміни та повернення
Умови зміни та повернення авіаквитків визначені ще на етапі бронювання авіаквитка. Оператор Центру Клієнтської Підтримки інформує вас про них до покупки та подальші перетворення з квитком робляться виключно відповідно до них. Ці обмеження накладаються авіакомпанією і не можуть бути змінені агентствами.
Передача авіаквитка
Авіаквитки завжди іменні, тому передати іншій особі їх неможливо. Також неможливо забронювати авіаквиток на одну людину, а потім виписати на іншу. Прізвище та ім’я – обов’язкові дані, необхідні вже на етапі бронювання.
Який вигляд має електронний авіаквиток?
Авіаперевезення – найпрогресивніша сфера транспорту у світі.
Саме тому авіація перша майже повсюдно перейшла на електронні квитки. На даний момент електронний авіаквиток являє собою номер у загальній для агентств та авіакомпаній системі, присвоєний кожному пасажиру. Під час реєстрації на рейс пасажиру достатньо знати номер та час свого рейсу, пред’явити паспорт, за яким представник авіакомпанії ідентифікує його та роздрукує посадковий талон.
Таким чином, електронний авіаквиток неможливо вкрасти або втратити. Кожному пасажиру, який придбав авіаквиток у Airlife менеджери Центру Підтримки пересилають так званий Електронний авіаквиток. Це документ, який дозволяє вам детально вивчити та не забути умови та терміни перевезення. У ньому вказані Прізвища пасажирів, Номери квитків, Дати перельотів за маршрутом, Пункти вильоту та прильоту, Клас обслуговування, Кількість місць зареєстрованого багажу, Тип судна тощо.
У будь-який зручний момент Ви можете роздрукувати цей документ. Інформація в електронному квитку викладена англійською мовою як така, що повсюдно використовується. Перекладених іншими мовами квитків у системі немає.
При виникненні труднощів читати авіаквиток вам допоможуть наші менеджери – вони пояснять вам усі деталі перевезення.
Крім електронного авіаквитка кожен клієнт також отримує Правила застосування тарифу та Умови перевезення.
Як роздрукувати електронний авіаквиток?
Для друку електронного квитка не потрібна особлива техніка. Досить звичайного принтера, яким ви користуєтесь. Крім цього, якщо у вас немає можливості його роздрукувати – цього можна не робити.
Квиток, який ви отримуєте на електронну адресу, несе інформативну роль і не є обов’язковим при посадці на рейс.
Докладніше про використання електронних авіаквитків і про те, як правильно читати електронні авіаквитки.
Як змінити дату вильоту/повернення?
Зміни дати вильоту / повернення — найчастіша зміна, що вноситься в авіаквитки. Його процедура чітко описана у правилах застосування тарифу для кожного авіаквитка. При бронюванні оператор Центру Клієнтської Підтримки обов’язково повідомляє вам про таку можливість та її вартість.
Якщо заміна дати вильоту реальна перспектива радимо не купувати авіаквитки за найменшим тарифом, оскільки найчастіше зміни в них не дозволені і в разі потреби вильоту в інші дати доведеться купувати інший авіаквиток. Традиційно чим вища вартість тарифу, тим більше лояльні умови щодо змін, що вносяться в авіаквиток. Якщо вже на етапі бронювання плануєте можливі зміни – скажіть про це оператору, або уважно читайте правила застосування тарифу онлайн.
При необхідності заміни дати вильоту, зв’яжіться з Центром Клієнтської Підтримки будь-яким зручним для вас способом, використовуючи розділ Контакти. Ваш запит буде опрацьовано найближчим часом.
Де, крім Airlife, можна змінити дату вильоту/повернення?
Дати вильоту ви також можете змінити в офісі авіакомпанії, на чиєму бланку виписаний авіаквиток. Якщо ви летитьете однією авіакомпанією, то саме в її офісах вам допоможуть змінити. Якщо в перельоті фігурує кілька авіакомпаній, уточніть у операторів Центру Підтримки, яка саме авіакомпанія вам потрібна.
Як перевірити прибданий авіаквиток?
Для перевірки даних авіаквитка, а також щоб упевнитися в його реальності, ви можете скористатися сайтами www.viewtrip.com або www.checkmytrip.com. Про те, на якому саме з цих двох сайтів видно ваше бронювання, ви можете дізнатися з електронного авіаквитка, який отримаєте від оператора.
Задавши номер бронювання та прізвище пасажира, на цих сайтах ви побачите усі деталі свого маршруту. Наявність номера авіаквитка на сторінках означатиме, що авіаквиток не просто заброньований, а вже оплачений і куплений.
Окрім цього ви можете передзвонити до представництва авіакомпанії, яка здійснює переліт, та переконатися, що ви є у списку пасажирів.
Як повернути / змінити авіаквиток?
Відміна бронювання
Якщо ви дійшли висновку, що квиток вам не потрібен до того, як він був виписаний, вам необхідно повідомити про це оператора. Бронь знімається без жодних штрафів та платежів з вашого боку.
Повернення авіаквитка
У разі повернення викупленого авіаквитка, кошти, що повертаються, залежать від дати повернення. Куплений сьогодні авіаквиток сьогодні ж може бути повернутий без застосування штрафних санкцій. Про умови повернення авіаквитка в інший час менеджер Центру Підтримки, який веде ваше бронювання, повідомляє ще на етапі бронювання. Просимо вас уважно поставитися до цієї інформації.
Для повернення вам необхідно заповнити заяву про повернення на бланку спеціальної форми, який надасть вам оператор, копію паспорта, копію ідентифікаційного коду. Після отримання такої заяви оператор робить процедуру повернення і ви отримуєте повернення коштів відповідно до тих умов, які були озвучені вам раніше. Подібна процедура може тривати від 3 до 14 днів.
Повернення грошей за авіаквиток провадиться тільки особі, яка оплачувала авіаквиток і лише тим способом, яким вони були перераховані агентству, після одержання коштів від авіакомпанії. Втрати коштів при процедурі повернення залежить від правил застосування того тарифу, яким куплено авіаквиток.
Відновити зданий авіаквиток неможливо. У разі повторного замовлення необхідно купувати інший авіаквиток.
Зміни авіаквитка
Найчастіше зміна авіаквитку – заміна дати прильоту. Читайте детальніше у пункті Як змінити дату вильоту/повернення?
У виписаному авіаквитку також можна поміняти пункти вильоту та прильоту, якщо це дозволяють правила застосування тарифу. Заміна можлива лише за наявності рейсів у потрібний пункт тієї авіакомпанії, на чий рейс спочатку куплено авіаквиток. В іншому випадку необхідно повертати авіаквиток та купувати інший.
Всі зміни в авіаквитках робляться при 100% передоплаті і є безповоротними діями.
Як купити дешеві авіаквитки?
Багато людей при купівлі авіаквитків задаються насамперед питанням: як купити дешеві авіаквитки. Ми всіляко намагаємось організувати для наших клієнтів вигідну подорож. Для нас насамперед важливим є задоволення клієнта, який отримає хороший сервіс за мінімальну ціну.
Що треба знати, щоб заощадити на авіаквитки?
Знаючи деякі правила покупок дешевих авіаквитків, ви можете суттєво заощадити. Не забудьте повідомити оператора, який вас обслуговує, про бажання купити найдешевші авіаквитки. Це буде основним критерієм його пошуку, і ви обов’язково отримаєте квиток за мінімальною вартістю.
Розсилки та календар акцій
Для вигідної купівлі авіаквитків необхідно як купувати їх заздалегідь, а й бути у курсі поточних акцій авіакомпаній. Для цього агентство Airlife знаходить найвигідніші та найсвіжіші акції та пропозиції авіакомпаній та інформує про це своїх клієнтів через наш телеграм-канад для подорожуючих. Скориставшись цією інформацією, ви можете запросити конкретну авіакомпанію або квитки по конкретній акції.
Якщо ви плануєте вносити зміни в авіаквитки або бажаєте отримати переліт з найбільш зручними стиковками, вам необхідно про всі такі побажання повідомити оператора. Вам підберуть найдешевші авіаквитки, які задовольнятимуть названим умовам.
Як знайти найдешевші авіаквитки / купити авіаквитки зі знижкою?
Іноді як акції авіакомпанії дають дуже істотні знижки на авіаквитки. У разі наявності такої знижки наші оператори бронюють для клієнтів найдешевші авіаквитки.
Ці акції бувають короткостроковими, а кількість квитків дуже обмежена. Тому можуть бути ситуації, коли вам буде складно знайти авіаквиток за такою акцією самостійно.
Подібні акції авіакомпанії встановлюють самостійно та без попередньо запланованого графіка. Агентствам про проходження акції повідомляється за фактом її початку, тому менеджери Центру Підтримки не можуть знати про наступні акції.
Для того щоб отримати авіаквитки зі суттєвою знижкою радимо проконсультуватися з оператором Центру Клієнтської Підтримки про ті напрямки, на які зараз є акції, а також слідкувати за розсилками та календарем акцій на авіаквитки.
Чи є «гарячі» авіаквитки ближче до вильоту?
В авіаперевезеннях немає традиції розпродувати авіаквитки подібно до турів, що горять по наближенню до вильоту.
Акції на авіаквитків перед датою вильоту дуже рідкі і можливі в низький сезон.
Як дізнатися, скільки коштують авіаквитки?
Вартість доступних в даний момент авіаквитків ви можете бачити, задавши в онлайн-пошуку авіаквитків необхідні дати, пункти вильоту і прильоту, а також інші дані, наприклад, переваги по авіакомпанії або тільки прямі рейси. Система видасть вам ціни на авіаквитки, доступні на даний момент до бронювання.
Якщо ви хочете знати мінімальну вартість на авіаквитки за певним напрямом або перельотом, зверніться до Центру Підтримки, де вам обов’язково скажуть, скільки мінімально коштує авіаквиток, навіть якщо в даний момент авіаквитки за такою вартістю не доступні.
Аналогічно, щоб не перебирати всі можливі варіанти перельотів, ви можете дізнатися у оператора, скільки коштує авіаквиток в один або кілька пунктів призначення та забронювати по телефону той з них, який вам більше підходить.
Вартість дитячих авіаквитків
Залежно від віку та авіакомпанії, вартість авіаквитків на дитину може змінюватися. Ціна на дитячий квиток завжди розраховується на основі ціни на дорослий авіаквиток із заданою авіакомпанією знижкою. Для немовлят до 2 років зазвичай знижка складає 90% без надання окремого місця. Для дітей віком від 2-х до 11-ти (12-ти) років вона може коливатися від 25 до 50%.
У разі чартерних авіаквитків для дитини до 2-х років встановлюється певна вартість на авіаквиток також без надання місця. Для дітей від 2-х років необхідний авіаквиток за повною вартістю.
Для прорахунку вартості авіаквитка на дитину онлайн, вам необхідно при пошуку задати наявність дитини та вказати вік. Також усю цю інформацію можна запросити у оператора.
Як замовити та скільки коштує супровід дитини?
Послуга супроводу несупроводжуваних дітей надається не всіма авіакомпаніями і не на всіх рейсах. Як правило, ця послуга надається дітям від 5 років до 16 років. Від 5-ти до 11-ти років дитина не може подорожувати самостійно і необхідна для супроводу в обов’язковому порядку. Для молоді від 12 до 16 років супровід може бути замовлений за бажанням батьків або опікунів.
Послуга супроводу надається як на безпересадкових рейсах авіакомпанії, так і на рейсах з пересадкою, але з обмеженнями до стикування. Саме тому при бронюванні авіаквитка на дитину, яка має подорожувати сама, необхідно заздалегідь надсилати запит на супровід.
Вартість цієї послуги залежить від авіакомпанії та напряму перельоту, тому запитується індивідуально.
У запиті зазначаються дані особи та контакти, що передасть дитину працівникам авіакомпанії при посадці, а також особи, яка дитину забиратиме після прильоту. Вибір цієї особи дуже важливий, оскільки ця людина зможе забрати дитину у працівників авіакомпанії.
Оператори Центру Підтримки дуже уважно ставляться до замовлення цієї послуги, оскільки від цього залежатиме подорож та безпека маленького пасажира. Просимо і вас поставитись до цього відповідально та повідомити всі необхідні дані вчасно.
Чому варто купувати авіаквитки у Airlife?
Авіаційна агенція Airlife з 2007 року займається продажем авіаквитків пасажирам по всьому світу. Більшість наших клієнтів після першої покупки стають постійними клієнтами. Місію Airlife ми бачимо як виправдання довіри клієнтів тревел-агенту. Ми віримо у майбутнє онлайн-бронювання та всіляко допомагаємо українським користувачам здійснювати перехід до замовлень онлайн впевнено та без зайвих ризиків.
Наші головні та невідступні цінності: надійність, небайдужість та прогресивність. Вони, а також постійне прагнення підвищення професіоналізму дають нам впевненість у тому, що сервіс, наданий нами, буде на найвищому рівні.
Ми відкриті для звернень клієнтів, тому в розділі Контакти ви знайдете можливість зв’язатися з усіма нашими працівниками, у тому числі з директором Airlife Кашперською Оленою.
Більш детальна інформація про Airlife.
У якій валюті вказано вартість?
Всі ціни на авіаквитки на сайті вказані в гривнях (UAH). Розрахунки та платежі за авіаквитки та інші послуги також проводяться виключно у національній валюті України. У разі зазначення ціни в іншій валюті в новинах чи статтях, поряд з числом обов’язково вказується код валюти. Інші валюти використовуються виключно у випадках фіксованої в іншій валюті ціни надання послуг авіакомпаній.
Як можна оплатити авіаквитки?
Для зручності наших клієнтів та партнерів ми пропрацювали всілякі форми оплати, зробивши їх ще зручнішими та вигіднішими.
Авіаквитки та інші послуги ви можете оплатити онлайн банківською картою, через Приват24 або через банківський переказ по реквізитам.
Сплативши електронний авіаквиток, ви зможете отримати його на свою пошту та роздрукувати у зручний для вас час.
Більш детально про форми оплати читайте у розділі Оплата.
Як сплатити квиток, якщо я перебуваю в іншому місті (в іншій країні)?
Незалежно від того, в якому місті України ви перебуваєте, ви можете скористатися будь-яким способом оплати авіаквитків та інших послуг. Клієнтам, які знаходяться поза територією України, ми радимо користуватися можливостями онлайн-оплати банківською карткою та через Приват 24. Для таких форм оплати не існує національних кордонів. Сплативши електронний авіаквиток, ви зможете отримати його на свою пошту та роздрукувати у зручний для вас час.
Більш детально про форми оплати читайте у розділі Оплата.
Які документи потрібні під час перельоту?
Документи, необхідні для перельоту
За перетин українського кордону відповідає Прикордонна служба України. Саме її представники в аеропорту перевіряють термін дії документів та інформацію, яка забороняє виїзд за кордон.
Для перельоту необхідні:
- Паспорт громадянина України (для внутрішніх рейсів)
- Паспорт громадянина України для виїзду за кордон
- Закордонний паспорт дитини
- Дипломатичний паспорт, службовий паспорт, свідоцтво моряка
Документи на дитину, необхідні при перельоті
- Виїзд дітей віком до 16-ти років за кордон відбувається на підставі закордонного паспорта
- Оригінал свідоцтва про народження дитини та документи, які підтверджують родинні зв`язки (не завірені нотаріально).
У 2024 році неповнолітні діти віком до 16 років можуть перетинати кордон з одним із батьків (усиновлювачів), піклувальників без нотаріальної згоди іншого.
Якщо дитина їде з кордон з третьою особою, то для виїзду необхідно мати письмову заяву одного з батьків (має бути завірена органом опіки) або нотаріально завірений дозвіл на виїзд дитини за кордон. Додатково знадобиться оригінал свідоцтва про народження дитини, її закордонний паспорт за наявності та документ, що посвідчує особу дорослого.
Як відбувається реєстрація на рейс?
Реєстрація на рейс можлива кількома шляхами.
Реєстрація в аеропорту
Для проходження реєстрації в аеропорту необхідно прибути в аеропорт за 1,5-2 години до відправлення рейсу, але не менше ніж за 30-40 хвилин. Реєстрація відбувається на стійці реєстрації та вимагає від пасажирів наявності паспортів та інших необхідних документів.
При реєстрації ви отримуєте роздрук посадкового талону і конкретне місце в салоні літака. Рекомендуємо прибувати на реєстрацію заздалегідь, щоб мати можливість вибору місця в салоні.
За одночасного прибуття багатьох пасажирів на реєстрацію можливе виникнення черг.
Реєстрація на рейс онлайн
Цей спосіб реєстрації допоможе вам уникнути черг та зареєструватися на рейс заздалегідь.
Чи можна затримати реєстрацію?
Реєстрація та виліт рейсу має суворо відповідати розкладу, тому затримати реєстрацію неможливо.
Просимо пасажирів ставитись відповідально до перельотів та прибувати в аеропорт заздалегідь.
Як зареєструватись на рейс онлайн?
Онлайн-реєстрація відкривається найчастіше за 24 години (залежно від умов авіакомпанії) до вильоту та закривається одночасно із звичайною реєстрацією в аеропорту.
Під час проходження онлайн-реєстрації необхідно роздрукувати посадковий талон кожного пасажира. Посадковий талон також можна отримати на мобільний телефон і пред’явити під час посадки на екрані телефону або роздрукувати за допомогою спеціальних кіосків в аеропорту. Ці послуги надаються не в усіх аеропортах і не на всі авіакомпанії, тому радимо уточнювати можливість ними користуватися заздалегідь.
Просимо звернути увагу на те, що в деяких країнах при в’їзді як підтвердження зворотного перельоту потрібен саме друкований вид посадкового талону.
Як вибрати місце у салоні літака?
Питання вибору місця в салоні літака дуже часто виникає у пасажирів. Іноді вибір місця доступний при бронюванні авіаквитка. У разі бронювання онлайн після вибору відповідного перельоту та на етапі внесення даних для завершення бронювання поряд із пунктом «Місце» відображається можливість резервування конкретного місця. Напис: «Вибрати» означає можливість вибору місця. Якщо після перевірки видається напис: Карта місць недоступна, вибір місця на цьому етапі неможлива.
У разі бронювання по телефону менеджери Центру Підтримки також обов’язково повідомляють клієнтам про можливість бронювання місць.
Місце присвоюється пасажиру в обов’язковому порядку під час проходження реєстрації. Для посадки на найкращих місцях радимо вам приїжджати на реєстрацію заздалегідь або реєструватись онлайн.
Читайте детальніше у пункті Як відбувається реєстрація на рейс та Як зареєструватися на рейс онлайн.
Скільки кілограмів багажу я можу здати в багаж і взяти з собою?
Норма перевезення багажу залежить від вимог конкретної авіакомпанії, яка виконує переліт.
Середні дані щодо вимог до багажу такі: вага ручної поклажі не більше 5-10 кг, вага багажу, що реєструється, для економ-класу обслуговування – 23 кг. Існують також обмеження щодо габаритів обох видів багажу. Ці дані орієнтовні та потребують уточнення.
При невпевненості відповідно до габаритів або ваги багажу радимо вимірювати та зважувати багаж до виїзду в аеропорт. Багаж, який перевищує за габаритами встановлені норми, може бути оплачений як наднормативний чи залишений аеропорту. Крім цього авіакомпанія може відмовити у прийомі на борт наднормативного багажу, не зареєстрованого заздалегідь, за відсутності місця його перевезення.
У разі невпевненості та сумнівів просимо вас уточнювати всі необхідні дані в офісах авіакомпаній або менеджерів Центру Підтримки.
Чи потрібно забирати свій багаж, якщо у мене пересадка?
Загальні правила щодо реєстрації багажу
У разі міжнародного перельоту з транзитним пунктом без виходу з транзитної зони, який оформлений одним авіаквитком, забирати багаж під час пересадки не потрібно. У цьому випадку багаж реєструється до пункту подорожі.
Якщо переліт був оформлений двома окремими квитками, необхідно буде забрати багаж і для цього залишити транзитну зону.
У разі перельоту, що складається з міжнародного та внутрішнього сегмента, багаж зазвичай необхідно забирати при пересадці самостійно.
При бронюванні та продажу авіаквитків реєстрацію багажу не визначено. Тому просимо всіх пасажирів на стійці реєстрації уточнювати умови пересадок та реєстрації багажу.
Як долетіти до…?
Якщо ви погано знайомі з місцевістю, куди вам необхідно вирушити, пропонуємо вам кілька шляхів вирішення питання «Як долетіти до…?»
Самостійне вивчення
На нашому сайті перераховані всі можливі способи дістатися з міст України до інших країн та континентів, а саме:
- Бронювання авіаквитків на регулярні рейсти онлайн
- Заказ чартерних авіаквитків – можливість онлайн замовлення чартерних авіаквитків на сезонні перевезення
- Замовлення авіаквитків на лоу-костыи – вся необхідна інформація щодо бюджетних авіакомпаній, а також можливість замовити авіаквитки онлайн
- Довідний Авиакомпаний – вся необхідна інформація щодо бюджетних авіакомпаній, що здійснюють перельоти з міст України і не тільки, а також можливість замовити авіаквитки онлайн
- Гід по містамм – вся необхідна інформація з перельотів в основні міста світу та аеропорти
Вивчивши ці сторінки, а також наші розсилки, спеціальні пропозиції та календар акцій на авіаквитки, ви гарантовано знайдете найкращу пропозицію з перельотів у необхідний вам пункт.
Заапит менеджеру Центру Підтримки
Усією інформацією, що знаходиться на сайті, і навіть більше володіють менджери Центру Підтримки. Щодня обробляючи безліч запитів, кожен із них в курсі новинок та акцій авіакомпаній.
Якщо ви не можете самі прийняти рішення або немає часу вивчати досконало — звертайтеся до них безпосередньо через сторінку Контакти
ЖД билеты
Види залізничних квитків
На даний момент існує два типи залізничних квитків:
- Паперовий квиток
- Електронний квиток
Що таке електронний залізничний квиток
Електронний залізничний квиток — це проїзний документ, який дає право на проїзд. Купивши електронний квиток, пасажиру не потрібно обмінювати його в касі на паперовий, достатньо пред’явити бланк електронного квитка провіднику разом із посвідченням особи під час посадки у поїзд. Такий квиток є повноцінним проїзним документом, а також фіскальним документом і приймається бухгалтерією для компенсації проїзду у відрядженні.
Що означають літери у номері поїзда
Д — Донецька (управління знаходиться в Донецьку)
К — Південно-Західна (управління якої знаходиться у Києві)
Л — Львівська (управління знаходиться у Львові)
О — Південна (управління знаходиться в Харкові)
П — Придніпровська (управління знаходиться у Дніпропетровську)
Ш — Одеська (управління знаходиться в Одесі)
Чи можна сісти у поїзд на іншій станції
Згідно з правилами Укрзалізниці, якщо ви придбали квиток від однієї станції, але вирішили сісти у поїзд на іншій станції, розташованій на маршруті вашого поїзда, у вас є право зайняти місце, яке вказане у вашому квитку.
Як формується ціна залізничного квитка
Загальна вартість залізничного квитка складається із кількох частин. Також ціна квитка залежить від часу його придбання.
- Плацкарта — це частина ціни залізничного квитка, що є вартістю проїзду на поїзді у вагоні відповідного класу. При поверненні квитка до каси вартість плацкарти повертається не повністю.Детальніше про повернення залізничних квитків
- Вартість квитка — включає витрати на експлуатацію поїзда, витрати на електроенергію та утримання інфраструктури залізниці
- Страховий збір — страхування від нещасних випадків на транспорті є обов’язковою умовою, вартість страховки обов’язково включена у вартість квитка
- Комісії Укразалізниці — це частина вартості загального квитка, сплачена за послуги виписки квитка та вартість друку самого бланка суворої звітності
- ПДВ — податок на додану вартість. Також включено у вартість квитка
Комісії агентства Airlife
Повернення залізничного квитка
Повернення залізничного квитка придбаного в агентстві Airlife проводиться через сайт Укрзалізниці
Повернення квитка більш ніж за добу до відправлення поїзда
У такому разі пасажиру повертається вартість плацкарти, квитка та страхового збору, а також вартість постільної білизни (якщо вона була включена до квиток). Комісійний збір Укрзалізниці, комісія агентства не повертається.
Повернення квитка від 24 до 6 годин до відправлення
Повертається вартість квитка, страховий збір, 50% вартості плацкарти, вартість постільної білизни. Комісійний збір Укрзалізниці, комісія агентства не повертається.
Повернення квитка у випадку, коли до відправлення залишилося менше 6 годин, але не більше 1 години після його відправлення
У цьому випадку повертається лише вартість квитка, постільної білизни, страховий збір. Вартість плацкарти, комісійний збір Укрзалізниці, комісія агентства не повертається.
Іменні залізничні квитки
З 6 квітня 2013 року всі квитки на потяги Укрзалізниці будуть іменними та утримуватимуть на бланку ім’я та прізвище пасажира. Це правило стосується всіх квитків: електронних, паперових, пільгових та інтернет-замовлень. Пасажир повинен пред’явити посвідчення особи провіднику під час посадки на поїзд. Пред’являти посвідчення особи при купівлі або обміні квитка в касі не потрібно, крім купівлі пільгових квитків.
Як вводити ім’я та прізвище при купівлі залізничного квитка
Вводити дані про пасажирів потрібно так само і тією ж мовою, як вони записані в документі, який пред’являтиме пасажир при посадці. Тобто, якщо прізвище або ім’я пасажира, для якого купується квиток, можуть бути записані інакше в різних документах, вводите саме так, так, як записано в документі, який плануєте пред’являти провіднику (як у паспорті, якщо пред’являтиметься паспорт тощо). д.).
Провідник може дозволити посадку в поїзд у разі наявності не більше 3-х помилок, що не сильно спотворюють вимову прізвища та імені. Ми рекомендуємо вказувати дані пасажира, не допускаючи помилок зовсім.
Якщо Ви купуєте квитки в одній із точок продажу — простежте за тим, щоб оператор вказав Ваші дані правильно. Найкращий спосіб — написати своє прізвище або надати посвідчення особи, щоб менеджер міг її переписати.
Що таке QR-код електронного залізничного квитка
QR-код – це технологія кодування інформації, аналогічна звичайному штрих-коду. Тільки у випадку з QR-кодом зчитування інформації відбувається у двомірному просторі за допомогою відеокамери, а не за допомогою тонкого променя (одномірний простір).
Таким чином, QR-код може поміститися набагато більше інформації (7089 цифр або 4296 цифр і букв), ніж у штрих-код. До того ж, для зчитування QR-коду не потрібне спеціальне обладнання – такий код може бути прочитаний за допомогою звичайного мобільного телефону, що має камери та відповідне програмне забезпечення для розшифровування даних.
Часто QR-код називають двовимірним штрих-кодом або матричним кодом.
Також технологія QR-коду дозволяє повністю відновлювати втрачені в результаті пошкодження коду дані, якщо обсяг втраченої інформації не перевищує 30%. Код може бути прочитаний під довільним кутом, його не обов’язково точно позиціонувати.
Зображення коду складається з квадратів, для його створення досить просто контрастного зображення (наприклад, чорно-білий). Тому бланк залізничного квитка з QR-кодом може бути роздрукований практично на будь-якому принтері.
Що робити, якщо QR-код електронного залізничного квитка не був розпізнаний
QR-код, що входить до складу електронного залізничного квитка, може бути пошкоджений внаслідок його неправильного зберігання (намокання, стирання неякісного друку тощо) або з будь-яких інших причин. Сама технологія двовимірного штрих-коду передбачає можливість відновлення інформації у разі втрати до 30% коду.
У разі, якщо провідник все ж таки не зможе розпізнати QR-код за допомогою свого зчитувального пристрою, перевірити інформацію про пасажира він зможе шляхом введення номера квитка та звернення до бази даних Укрзалізниці. Після того, як дані про пасажира будуть підтверджені за допомогою введення номера квитка та перевірки посвідчення особи, провідник дозволить Вам посадку в поїзд.
Електронний залізничний квиток для бухгалтерії
Електронний залізничний квиток (у термінології Укрзалізниці він називається ЕПД — електронний проїзний та перевізний документ) є фіскальним документом (розрахунковим документом) та може використовуватись для відшкодування вартості проїзду у відрядження бухгалтерією. На жаль, не всі бухгалтери знають про це і нерідко просять своїх співробітників подати бланк суворої звітності. Але Укрзалізниця більше не використовує бланок суворої звітності.
Автобусні квитки
Види автобусних квитків
- Електронні квитки на автобус від перевізника
- Бланк замовлення автобусного квитка
Принципова відмінність між ними, електронні квитки перевізника не треба обмінювати в касі, з роздрукованим квитком можна сідати прямо в автобус. Бланк замовлення автобусного квитка обов’язково потрібно обмінювати у касі на паперові аналоги, інакше в автобус вас не пустять.
Електронні квитки на автобус від перевізника
Квитки на автобус від перевізника відрізняються від автобусних квитків автостанцій тим, що їх не потрібно обмінювати у касі автовокзалу.
Бланк замовлення автобусного квитка
Бланк замовлення автобусного квитка – це документ, який містить код замовлення квитка. Цей код необхідно надати до каси автостанції, щоб на його основі отримати паперовий квиток.
Сісти на автобус за бланком замовлення не можна. За винятком випадку, коли ви купуєте автобусний квиток безпосередньо від перевізника. Тоді квитком буде сказано, що він дає право на посадку в автобус.
В інших випадках бланк замовлення необхідно обмінювати на квиток до каси автовокзалу відправлення автобуса.
Я купив квиток на автобус, що далі?
Якщо на вашому квитку (бланці замовлення квитка) не написано, що він дає право на посадку в автобус, то цей квиток потрібно обміняти в касі автовокзалу, з якого цей автобус відправляється.
Якщо на квитку є напис, де сказано, що обмінювати його не обов’язково, такий квиток можна роздрукувати і йти прямо на посадку в автобус.
Як здати автобусний квиток?
Автобусний квиток, куплений на нашому сайті, можна здати звернувшись до менеджерів в Центр Підтримки. Менеджери напишуть вам умови повернення автобусного квитка, відповідно до правил перевізника.