З метою поліпшення якості обслуговування з 18 травня 2016 року авіакомпанія МАУ ввела процедуру автоматичної реєстрації пасажирів економічного класу на власні регулярні і чартерні рейси.
Автоматична реєстрація недоступна для:
- рейсів в/з Нью-Йорка, Лондона, Дубая, Бангкока, Франкфурта, Берліна і Мюнхена;
- рейсів з вильотом з Брюсселя, Женеви, Цюріха, Тегерана, Амстердама, Парижа , Ніцци, Гельсінкі, Мадрида, Болоньї, Валенсії, Аліканте і Гданська;
- прямих міжнародних рейсів в/з Харкова. Li>
Якщо за 12 годин до вильоту рейсу пасажир економічного класу не пройшов процедуру реєстрації онлайн, він буде зареєстрований системою автоматично. Пасажири, які подорожують з МАУ далі або мають зворотний рейс в період 12 годин з моменту прибуття попереднього, також автоматично реєструються до кінцевого пункту призначення.
При автоматичній реєстрації копія посадкового талона направляється на вказану пасажиром електронну адресу. Пасажири, які при бронюванні квитка не вказали свою електронну адресу, можуть отримати посадковий талон на стійці реєстрації в аеропорту, на сайті МАУ або в мобільному додатку flyUIA (доступно безкоштовно в Google Play або App Store).
Також автоматично зареєстрований пасажир за наявності вільних місць на рейсі може безкоштовно змінити обране системою місце або скасувати автоматичну реєстрацію.
Автоматична реєстрація дозволить уникнути черг на стійках реєстрації в аеропортах вильоту і згодом буде впроваджена на всі рейси МАУ.