Бюджетні туристи про лоукостер знають не з чуток. Одна з найбільш популярних на території України – авіакомпанія Wizz Air. Але навіть затяті шанувальники цього дискаунтера не завжди знають і відповідно не використовують усіх його можливостей. Отже, що пропонує Wizz Air своїм пасажирам?
WIZZ Discount Club – пропозиція для тих, хто любить подорожувати часто і в компанії. Учасники даної програми мають можливість значно заощадити не тільки на бронюванні авіаквитків, але і на:
- знижка мінімум 10 євро на кожен квиток (діє на авіаквитки, вартість яких вище 19,99 євро);
- економія 5 євро на кожен предмет великої ручної поклажі і реєстрованого багажу при замовленні онлайн;
Є два типи членства в цьому клубі:
- Стандартне членство (щорічний внесок в розмірі 29,99 євро; всі знижки поширюються на бронювання авіаквитків для члена клубу і ОДНОГО його попутника);
- Групове членство (щорічний внесок в розмірі 49,99 євро; всі знижки поширюються на бронювання авіаквитків для члена клубу і ДО П’ЯТИ його попутників).
Для більш вимогливих мандрівників Wizz Air пропонує особливу дванадцятимісячну програму – WIZZ Privilege Pass. Це свого роду «бізнес-клас обслуговування» для дискаунтерів. Вартість річного участі в програмі – 99 євро.
Учасники WIZZ Privilege Pass можуть:
- здійснювати пріоритетну посадку на літак (дозволено взяти на борт 1 додаткову одиницю багажу, крім ручної поклажі, максимальний розмір якої – 40 x 30 x 18 см);
- безкоштовно провозити ручну поклажу (максимально допустимі розміри – 56 x 45 x 25 см);
- безкоштовно вибрати бажане місце в салоні літака (в першому ряду або з додатковим простором для ніг).
- Security Fast Track (дозволяє пасажиру прискорено пройти контроль безпеки в аеропорту Будапешта навіть в період пікового навантаження). Вартість послуги – 20 EUR на людину.
- Кімната відпочинку преміум-класу SkyCourt Lounge в аеропорту Будапешта дозволяє пасажирам отримати безкоштовну їжу і напої, Wi-Fi, телевізор, комп’ютер, факс, принтер, угорські та пресу, можливість зарядити мобільні пристрої, окрему ванну кімнату. Вартість – 20 EUR на людину.
Зверніть увагу, що WIZZ Privilege Pass і WIZZ Discount Club можна використовувати як разом, так і окремо.
Якщо пасажир не дуже часто бронює квитки, але хотів би скористатися привілеями бізнес-класу – компанія Wizz Air надає можливість одноразового придбання зазначених послуг. Так, сервісний збір за пріоритетну посадку одного пасажира за один рейс становить 4 євро. За вибір місця в салоні літака пасажир заплатить від 1 до 31 евро.
WIZZ Flex – послуга для пасажирів, які не можуть визначитися з датою, на коли бронювати авіаквиток, і маршрутом своєї подорожі. Авіапасажири, купивши дану послугу, можуть необмежену кількість разів змінювати дату, час і маршрут свого рейсу в режимі онлайн. Зміни можна вносити не пізніше, ніж за 3 години до часу вильоту. Плата за зміну рейсу відсутня. Пасажир заплатити тільки різницю у вартості авіаквитка і послуг. WIZZ Flex не поширюється на зміну імені пасажира в авіаквитку, а також на групове бронювання авіаквитків. Вартість послуги – 10 EUR за один рейс з одного пасажира.
Рахунок WIZZ – це бонусний рахунок клієнта компанії, на який він у будь-який час може покласти гроші і використовувати їх на придбання авіаквитків або інших послуг перевізника, який не згуртовуючи ніяких комісій і користуючись знижками спеціальних пропозицій. Якщо суми коштів на рахунку недостатньо, то різницю у вартості авіаквитків можна оплатити кредиткою. Мінімальна сума для зарахування на Рахунок – 300 евро. Щоб відкрити свій Рахунок WIZZ досить зареєструватися на сайті компанії.
Послуга «Гарантія своєчасного прибуття» . Якщо з якихось причин (навіть в разі нелітних погодних умов, страйки персоналу і т.п.) рейс був затриманий або скасований на годину і більше, авіакомпанія відшкодує 100 EUR на особистий обліковий запис Wizz кожного пасажира. Гроші будуть перераховані протягом 7 днів, і їх можна використовувати для оплати авіаквитків на рейси лоукостера і будь-яких додаткових послуг. Вартість послуги 10 євро з однієї людини на один переліт. «Гарантія своєчасного прибуття» не діє, якщо власників авіаквитків на рейс, який затримується або скасовується, повідомили про це завчасно (не пізніше, ніж за 48 годин).
Пакет послуг “Комфорт в Будапешті” включає в себе: