Що може бути краще ніж сніданок? Тільки бізнес-сніданок з тревел-координатором Airlife і провідними світовими авіакомпаніями.
17 травня можливість відвідати бізнес-сніданок з авіакомпанією Lufthansa в столичному ресторані “Grun” була надана тревел-координатором Airlife.
Серед запрошених були керівники тревел-відділів, особисті асистенти керівників і HR-менеджери великих міжнародних та українських компаній – фахівці, які займаються організацією ділових поїздок, які були і будуть невід’ємною частиною робочого процесу.
У весняному меню бізнес-сніданку з Lufthansa:
1. Програма директорських турів до Німеччини
2. Корпоративна програма від авіакомпанії Lufthansа
3. Секрети економії тревел-бюджету до 20%
Михайло Горін, керівник центру корпоративного обслуговування Airlife:
“Головні критерії при виборі тревел-координатора – це вигідні і гнучкі умови співпраці, експертна підтримка, оперативність і технологічність партнера. Адже ефективна підготовка ділових поїздок керівника – наука особлива. Внаслідок тотального дефіциту часу ділової людини, вона повинна виключити всі непередбачені моменти. Тому доцільно довірити підготовку ділової поїздки керівника тревел-координатору.
Компанія Airlife завжди підтримувала принцип індивідуального підходу до клієнта, спираючись на особисті переваги і фінансові можливості клієнта. Менеджери центру корпоративного обслуговування Airlife мають більше 5 років досвіду організації ділових поїздок, тому завжди готові організувати і забронювати складний маршрут в будь-якій точці світу, допомогти знайти зручні стикування і ексклюзивні можливості проживання. Важливо і те, що персональний тревел-координатор Airlife на зв’язку 24/7, тому при виникненні будь-яких термінових питань готовий оперативно вирішити проблему.”
Олена Чередниченко, представник авіакомпанії Lufthansa:
“Організація ділових поїздок найчастіше передбачає неодноразові відвідування однієї і тієї ж країни, так як налагоджуються зв’язки з певними партнерами. Тому оптимізацію бюджету на ділові поїздки можна досягти за рахунок корпоративної програми авіакомпанії Lufthansa. Компанії, які активно працюють на міжнародному ринку, мають можливість зробити підписати з авіакомпанією Lufthansa індивідуальні контракти, що передбачають багато переваг. Крім того, авіакомпанія Lufthansa пропонує участь в програмі PartnerPlusBenefit, яка дозволяє компанії отримувати бали BenefitPoints за всі перельоти, які здійснювали співробітники компанії. Ці бали можна обміняти на привабливі заохочення – такі, як безкоштовні авіаквитки, підвищення класу обслуговування або шопінг на пільгових умовах у наших торгових партнерів.”
У календарі подій Airlife – цілий ряд навчальних заходів з провідними авіакомпаніями.
Якщо Ви хочете навчитися ефективно організовувати бізнес-поїздки, дізнатися про можливості економії та оптимізації витрат на бізнес-подорожі, тоді реєструйтеся на бізнес-сніданки з авіакомпаніями. Поспішайте, кількість місць обмежена. Участь у бізнес-сніданку безкоштовне.