Share Button

media_1368335954

Авіакомпанія Lufthansa ввела оригінальну пропозицію – покупку квитків наосліп. Пасажир спочатку купує квиток і лише потім дізнається, куди саме. Вибрати можна лише дати поїздки і групу міст з 6-10 можливих напрямків. Також можна обрати бажану тривалість поїздки. З останньою слід бути обережним – якщо поставити її наприклад від 2 до 10 днів, то і термін подорожі може виявитися будь-яким в цьому діапазоні. Сервіс доступний для вильотів з Франкфурта і Мюнхена.

Пасажир спочатку вибирає групу можливих напрямків. Усього доступно 9 таких груп, умовно названих “Пляж”, “Шопінг”, “Культура”, “Романтика”, “Природа” тощо, при цьому багато міст входять одночасно в різні групи. Тарифи туди-назад для різних груп міст від 97 або 107 євро без урахування багажу.

У списку потенційних маршрутів – тільки європейські та середземноморські напрямки: Амстердам, Анкара, Афіни, Базель, Барселона, Белград, Більбао, Бірмінгем, Брюссель, Будапешт, Бухарест, Валенсія, Варшава, Відень, Венеція , Вільнюс, Вроцлав, Гамбург, Гданськ, Гетеборг, Грац, Дрезден, Дублін, Женева, Загреб, Ізмір, Копенгаген, Краків, Ларнака, Ліон, Ліссабон, Львів, Мадрид, Мальта, Манчестер, Марсель, Мілан , Неаполь , Ніцца, Осло, Париж, Піза , Познань, Порто, Прага , Рига , Рим , Севілья, Сібіу, Софія, Стамбул, Стокгольм, Таллінн, Трієст, Тулуза, Турин, Флоренція, Гельсінкі, Цюріх.

Lufthansa не перша авіакомпанія, що розважає пасажирів подібною авантюрою. Свого часу схожі пропозиції – правда, з більш жорсткими умовами, були у Germanwings і airBaltic .