Share Button

ryanair-aircraft-(2)

Європейський лоукостер Ryanair анонсував список запланованих на 2016 рік поліпшень в сервісі.

Серед заявлених новацій – зміна крісел в літаках на тонкі. Це надасть більше простору для пасажирів і знизить вагу літака. На кріслах також з’являться гачки для одягу, а в інтер’єрі стане менше жовтого кольору. Нагадаємо, що крісла у Ryanair не мають кишень – це зроблено для мінімізації витрат на прибирання.

Авіакомпанія також позбавить багатьох пасажирів від однієї з найбільших незручностей – роздруковувати заздалегідь посадковий талон. Тим, хто заплатить за вибір місця, буде забезпечена автоматична реєстрація та мобільний посадковий талон.

Також Ryanair збирається спростити багажні збори . Замість нинішніх 108 їх варіацій обіцяють залишити всього 6. Ймовірно, що зникнуть всі або деякі відмінності багажних зборів в залежності від маршруту, ваги сумки і сезону. До сих пір невідомо, чи призведе все це до загального зниження або збільшення зборів.

За зразком одного з основних конкурентів Wizzair у Ryanair з’явиться свого роду платна програма лояльності . Учасникам такої програми надаються за певний річний внесок знижки на квитки і пріоритетну участь в розпродажах.

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Крім того, Ryanair має намір ввести додаткову тарифну опцію Leisure Plus . Вона включатиме провезення 20 кг багажу, пріоритетну посадку і вибір місця. Вже існуючий варіант Business Plus планують доповнити новими сервісами. Авіакомпанія також збирається ввести в мобільному додатку функцію оцінки якості сервісу в рейсі. Нарешті, Ryanair пообіцяла кілька знизити тарифи зважаючи на падіння нафтових цін і зменшення витрат на паливо.

Попередні два роки авіакомпанія усувала фактори, які дратують пасажирів. Основною метою третього року стане розвиток електронних технологій і інших інновацій. Нагадаємо, що за минулі два роки Ryanair спростила процес покупки квитка, стала вказувати місця в посадочних талонах (що позбавило пасажирів від черг і біганини), продовжила терміни онлайн-реєстрації , скасувала рекламні оголошення на борту під час пізніх і ранніх польотів, дозволила другу маленьку сумку в ручній поклажі та коригування помилок в квитку протягом 24 годин після покупки, скоротила деякі багажні збори і штрафи за нероздрукований посадковий талон.